Aktuality / Tři nejlepší cviky na ruce v pohodlí domova





Jestli hledáte jednoduché cviky, které jsou časově méně náročné a zároveň vás pořádně zničí, tak tady jste správně. Pokud nemáte doma žádné závaží, není třeba zoufat. Tady se obejdeme kompletně bez nich. Důraz tak bude kladen na cviky s vlastní váhou se zaměřením na začátečníky.

Dnes to bude klik na několik způsobů. A to z toho důvodu, že je to jednak velmi jednoduchý cvik, jehož obtížnost se dá navýšit mnohonásobně, ale také proto, že se při něm zapojuje více než jedna partie.

Klasický klik

3-6 sérií, 6-12 opakování

Tělo v rovině, zbytečně nedávat zadek nahoru, dlaně přesně pod rameny. Při pohybu dolů nádech, při pohybu nahoru výdech. Kliky děláme co nejpomalejší, aby byly svaly vystaveny, co největšímu stresu. Lokty držíme blízko u těla po celou dobu.

Diamantový klik

3-6 sérií, 6-12 opakování

Vše je skoro stejné jako u normálního kliku, avšak dlaně položíte tak, že vám budou připomínat trojúhelník, viz obrázek. Opět pomalu dolů a zpátky nahoru. Cvik zatěžuje zejména tricepsy.

Široký klik

3-6 sérií, 6-12 opakování

Opět zachováváme tělo v rovině, ruky však položíme široce, mimo úroveň ramen. Viz obrázek. Opět pomalu dolů s nádechem a pomalu nahoru s výdechem. Trup se snažíme položit úplně dolů. Cvik se zaměřuje na prsní svaly.



Zpět



Do Poruby daleko? Zkuste

Dubina