Aktuality / 5 tipů jak z tréninku vytěžit maximum





Měli jste někdy pocit, že váš trénink, strava, regenerace jsou vyšperkovány do maximálních detailů ale přesto vaše výsledky nejsou takové, jaké byste očekávali? Pro ty z vás máme pár tipů, které vám mohou pomoci z tréninku vytěžit maximum.

1. Změna tréninku

Jedná se o zásadní bod, který se v našich článcích již několikrát objevil. Lidské tělo má totiž dokonalou schopnost se adaptovat na zátěž, proto je nutné trénink neustále obměňovat. Ať už půjde o zvolení jiných cviků, změny počtu opakování, sérií, doby pauzy nebo samotné váhy, šokováním svalů nabírání svalové hmoty maximalizujete.

2. Hudba

Ačkoliv se to může zdát jako prkotina, vaše nejoblíbenější hudba vám může dodat potřebnou motivaci, která váš tréninkový výkon může posunout na novou úroveň.

3. Pitný režim

Jak samotný trénink, tak i správný pitní režim je jeden z nejdůležitějších předpokladů pro maximalizaci tréninku. Koneckonců, voda ovlivňuje veškeré metabolické pochody, podporuje vstřebávání živin i minerálů, zajišťuje rozpouštění a následné vyloučení nadbytečných produktů metabolismu. Obecně se uvádí, že by měl sportovec za den vypít pro správnou hydrataci alespoň 2-3 litry vody.

4. Kvalitní jídlo po tréninku

Zásoby svalového glykogenu jsou často tvrdým tréninkem vyčerpány, je tedy více než vhodné je znovu doplnit. To nejlépe uděláte kvalitním jídlem bohatým na sacharidy.

5. Sparing

Dalším faktorem ovlivňující trénink je sparing. Nejenže vás dobrý sparing může motivovat ale také vám pomůže se sériemi v případě, kdy již zkrátka nebudete moci pokračovat. U maximálek se bez sparinga rovněž neobejdete.

Pokud se chcete dozvědět další tipy ohledně cvičení, případně více o aktualitách ze světa fitness nebo něco o našich službách, tak můžete navštívit naše stránky.



Zpět



Do Poruby daleko? Zkuste

Dubina