Aktuality ze světa fitness

6 výhod cvičení mrtvého tahu




Mrtvý tah neodmyslitelně patří ke tvrdému tréninku. Nejenže se při něm zapojí široká škála svalových partií, ale rovněž přináší mnoho zdravotních a fyzických benefitů. Ne nadarmo je proto mrtvý tah (společně s dřepy) označován jako král cviků. V tomto článku si tedy představíme hlavní výhody, kvůli kterým stojí za zvážení tento cvik zahrnout ve svém tréninkovém plánu.

Více posilování cvičení fitness základy

Rozdělení syrovátkového proteinu




V jednom z minulých článků jsme si přiblížili správné dávkování bílkovin a také nejkvalitnější zdroje bílkovin. Nyní se podíváme na to, jaké je vůbec rozdělení jednoho z nejběžnějších a nejvíce užívaných suplementů, čímž je syrovátkový protein.

Více výživa fitness základy

4 nejlepší cviky na triceps




Pro zvětšení objemu paže bývá často věnována největší pozornost bicepsu. Nicméně přibližně 2/3 hmoty paže tvoří triceps a proto pokud chcete dosáhnout co nejlepších výsledků, je nutné tento sval neopomíjet. V tomto článku si proto představíme 4 nejlepší cviky na triceps.

Více posilování cvičení fitness základy

Kuřecí prsa v pomerančové omáčce




Pokud hledáte recept na šťavnaté kuřecí maso s rýži, tak zde máme recept právě pro vás.

Více stravování výživa recept

Základní pravidla pro budování svalové hmoty




Ať už jste začátečník nebo pokročilý, tak většina z vás jde za vidinou nabrání nové svalové hmoty a celkového zformování své postavy. Bohužel to není jen tak a patrně každý z vás se ocitnul či dokonce ocitá ve fázi, kdy se to zdá být těžší, než dříve. V tomto článku si proto představíme pár základních pravidel pro budování nové svalové hmoty, abyste se posouvali dále a nestáli na místě bez žádného progresu.

Více fitness kulturistika základy

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Do Poruby daleko? Zkuste

Dubina